Personlige stempler og stempler med børn

Jeg er blevet kraftigt opfordret af flere (ja, I ved jo selv, hvem I er) til at få åbnet min webshop i en fart, så det bliver muligt at købe stempler og chipboards. Jeg arbejder på sagen ind imellem de andre "småting i hverdagen", så den skal nok komme, den tager beklageligvis blot noget tid.

Indtil den omtalte webshop er klar til åbning, kan man sende en mail til adressen:


- hvis man er interesseret i at købe og ikke kan vente ;)

Jeg er igang med at fotografere de nyeste ting og designe et par stempler mere. Og så har jeg fået lov til at vise nogle af de personlige stempler, jeg har lavet, så I kan se eksempler på nogle vidt forskellige stempler. Bloggen her bliver opdateret med disse ting og nye eksempler på søndag - og den tidligere nævnte oversigt over stempler og chipboards bliver sendt ud kort efter.

Dagens kreative input er et kort, som mange af jer nok allerede har set i Scrapshops galleri.
Det er den superdygtige scrapper og kortmager Charlotte Ravn (aka SuzziQ), der har lavet dette skønne kort, hvor hun har brugt nogle af tingene fra Orion Design:

- Tekststempel "Et knus"
- Motivstempel "Nanna"
- Chipboard knap





3 Comments:

Anonym said...

Det er et godt nok et flot kort og et super lækkert stempel. Jeg venter med spænding på at din webshop kommer op at køre.

Anonym said...

Glæder mig meget til at se hvad der kommer i din webshop Gurli - når du når så langt. Kigger forbi i morgen i bloggen og ser hvad du får på af dine altid så lækre ting.

Anonym said...

Glæder mig til a se hvilke nye stempler du har på tegnebrædtet.

Jeg har lige brugt nogle af dine chipboards-hjerter i mit bryllupsalbum. De er bare perfekte til ;-)

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin