Nanna - et nyt "barn"

Ja, jeg beklager meget, at bloggen har været så stille de sidste dage.
Jeg er ved at lave oversigter, priser og nye designs - og det går der en del tid med for tiden, - når job, mand og børn ikke kræver min tilstedeværelse;

"Vinterbørnene" har fået en ny "veninde" i dag. Min yngste datter siger, hun hedder Nanna, så her kommer Nanna - jeg håber, I vil tage godt i mod hende:





Det var i dag, Scrapshop afholdte det første danske Cybercrop, hvor der var scrap-konkurrencer fra kl. 10 til kl. 18 - med en MASSE flotte bidrag.


Jeg havde desværre ikke mulighed for at deltage ret meget - og når man som jeg er "snegle-scrapper", fordi alt skal overvejes og vurderes 360.000 gange inden der gøres noget, kan det ikke blive til så mange bidrag.

Men ét bidrag blev det dog til: En "bibliotekslomme" (også kaldet "Library Pocket") med Nanna på.

4 Comments:

Anonym said...

Nårh hvor er hun kær, så fik vinterbørnene sig en søster. Flot Library card du fik lavet med hende Gurli, det var min favorit!

Anonym said...

Den fik min stemme for hun er altså bare for kær hende Nanna.

Anonym said...

Hvor er hun sød, Nanna! :) Og super flot kort du har lavet med hende, jeg nåede desværre ikke at stemme i den kategori fordi jeg skulle hjem til mand og børn :S

Anonym said...

Hun er så sød. Og passer bare perfekt til "biblioteks lommen" ;-)

Fedt at du nåede at få lavet bare én ting 100% færdig :-)

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin