Det første doodle-kort og Convention...

Jeg ville gerne lave et indlæg hver dag, men det er desværre ikke muligt, for det sker jo en gang i mellem, at man ikke er hjemme; Og sådan var det da også i går, hvor Scrapping Sally holdt udsalg i hendes butik i Frørup - og blev belejret af en flok frådende scrappere, der slæbte afsted med poser fulde af lækre scrapsager. Om jeg var en af dem ? Øh... ja ;)

Der er flere, der spørger om, hvornår webshoppen åbner - og jeg bliver nødt til at bekende, at det først bliver efter convention. Der er ganske enkelt ikke timer nok i døgnet med fuldtidsjob og familie ved siden af, til at nå det før. Desværre. Skulle nogen have særlige ønsker eller kommentarer inden da, kan man bruge mailadressen gurli.oriondesign@gmail.com

Til gengæld er det nu endeligt afgjort, at Orion Design bliver at finde med lidt småting på Convention i Ryslingehallen, lørdag den 3. marts 2007.


Der er tilmeldt rigtig mange til Convention, men i følge Heidi Jensen er der stadig ledige pladser. Kig endelig ind på www.scrapbookingclub.dk

Dagens kreative input kommer fra Charlotte (SuzziQ), der har lavet dette flotte kort, hvor hun herfra har brugt et af doodle-stemplerne og en chipboard-blomst.



Som sædvanlig et rigtig flot kort, Charlotte ;)

7 Comments:

Anonym said...

lækkert kort og jeg glæder mig at se hvad du har med til convention

Anonym said...

arj hvor er det flot det kort! De doodler er altså et hit!

Anonym said...

Så fedt at du kommer på danmarks bedste convention med dine stempler osv. men jeg kommer nu til at savne dig dejlige selskab ved scrappe bordet!
Dejligt at du kunne bruge mit kort her på bloggen, håber det kan inspirere lidt, når folk får fingre i de lækre doodle stempler!

Anonym said...

Ihh sikke et flot kort og jeg kan næsten ikke VENTE med at se (og få fingre i???) dine stempler! :)
Glæder mig til at se dig til convention!

Anonym said...

Wow - et lækkert kort. Flot til både drenge, piger, mænd og koner ..
Det lyder spændende, at du har noget med til Conventionen. Jeg glæder mig ihvertfald også til at møde jer IRL. :-))

Anonym said...

Jamen jeg ser da frem til at se din stand på Convention. Havde godt nok meldt ud at jeg ikke kome. men det gør jeg altså alligevel. Dog ikke for at scrappe, men skal afsted med Scrapshop. Så vi ses alligevel :-)

Glæder mig til at se og købe dine varer ;-)

Anonym said...

Har du tænkt på om du vil lave "personlige stempler" - altså bare med navn?

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin