Design dit eget stempel

Nu kommer muligheden for, at du kan designe dit eget gummistempel og få det lavet her hos Orion Design - monteret lige præcis som du ønsker det.

Så mangler du et særligt stempel til invitationer, bordkort, fødselsdagskort, scrapbooking eller noget helt andet - eller har du nogle flotte tegninger eller tekster, som du gerne vil have lavet om til stempler - så kan det sagtens lade sig gøre.

Det eneste, der kræves, er en tydelig sort/hvid grafikfil i en god opløsning. Du kan altså tegne det direkte i computeren eller tegne det i hånden og scanne det ind. Eller du kan vælge mellem nogle standardopsætninger, hvis du ikke vil (eller ikke synes, du kan) designe det selv.

Jeg er i dette øjeblik ved at lave en oversigt over de forskellige muligheder og priser - sammen med nogle standardopsætninger.

Hvis du gerne vil have denne oversigt sendt med mail, når den er klar, kan du sende mig en mail på adressen gurli.oriondesign@gmail.com

6 Comments:

Anonym said...

ej hvor fedt......jeg har sendt en bestilling gennem DreamPapers.

Anonym said...

Ja, jeg har godt set, at DreamPapers nu også tilbyder personlige stempler. Jeg har da også produceret stempler for dem tidligere, men denne gang er det ikke mig, der skal levere.

Anonym said...

Du skal nok få et par bidrag fra mig. Hvilke filer modtager du??? Hvis nu jeg bruger en skrifttype du ikke har ... ?

Glæææder mig !!!

Anonym said...

Jeg VIL have sådan et personligt stempel.... fra dig ;-) Har noget ti tankerne, men ved ikke om det kan lade sig gøre.

Sender dig sgu da lige en mail ;-)

Anonym said...

ups......det troede jeg faktisk det var...sorry

Unknown said...

Er det stadig muligt at få et special designet personligt stempel her hos dig? Står og skal bruge et om 14 dage/3 uger.

Hilsen christina ipsen

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin