Skitser

Ja, jeg indrømmer det blankt: Jeg elsker scrapblade og bøger - og gode sider på nettet, der handler om scrap. Jeg ved ikke noget bedre end at side og bladre - på nettet eller endnu bedre i et scrapblad eller en god scrapbog - og se hvordan andre, har lavet deres layouts.

Når jeg skal starte et layout, kan jeg godt finde på at starte med en skitse eller lifte et andet LO - og ender så som oftest ud med noget, der slet ikke ligner det, jeg startede med. Men uden skitsen eller LO'et var jeg måske slet ikke kommet igang ;)

Der findes mange gode skitser på nettet, der har en god komposition og balance i opsætningen - og der kommer stadig flere. Jeg opdagede en ny blog i dag, som ser så god ud, at den er lagt ind i min linkssamling under "skitser":

http://tjsframedmemories.blogspot.com/

Er der nogen, der har links til andre gode skitser, så kom endelig ud af busken med dem - det vil være skønt med en god linkssamling til de dage, hvor man ikke rigtig kan komme igang.

1 Comment:

Anonym said...

Psst.. Du skal vist liiige ha' fikset det der link hva'.. ;)

Men tak skal du have ellers.. Skal vist liiige ha' nærkigget siden ved lejliged. :)

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin