Layouts der liiige mangler det sidste...

Jeg har nogle halvgamle layouts liggende fra længe overståede conventions og scrapmarathon'er, der bare liiiiige mangler det sidste - lidt tekst, som jeg ikke var kreativ nok til at få skevet med det samme; eller nogle små detaljer, som jeg ikke lige havde ved hånden, da jeg lavede lo'et.


Et af disse layouts fik jeg endelig gjort færdig i dag med sorte sole i blomsterne og nogle sorte prikker hist og her.




De store turkise fotohjørner er laserskårne chipboards fra egen produktion, der er malet med akrylmaling, slebet på kanterne med sandpapir og forsynet med små "prikker" af sort Gloss-touch. Lidt ligesom at lave prikker med Dotta Riffic-tuscherne.

For at få samling på layoutet, er kanten og de laserskårne bogstaver malet med den samme akrylmaling.

7 Comments:

Anonym said...

Skønt at få noget "gammelt" ud af verden, hva´.

De der chipboards....hvornår begynder du at sælge af dem ;-) Og kan man mon få lavet individuelle ???

Anonym said...

Vild lækkert layout du har fået færdig der

Anonym said...

Hvor er det bare en god idé med de sorte sole.. :D Det giver lige DET ekstra!!

Jeg vil forresten også meget gerne høre mere om de der chipboards.. Det kan da ikke passe at man SKAL bo i Jylland eller på Fyn for at få glæde af dem? ;)

Anonym said...

Lækkert LO Gurli, jeg kender godt det med at have noget til at ligge længe før man får det gjort færdigt, men det gør jo ikke noget når resultatet bliver lige så godt som det her!

Anonym said...

Det er er bare så flot ! Jeg er vild med de blå farver.

Anonym said...

Nogle rigtig skønne blå farver! Der ser fedt ud.

Anonym said...

Det LO er jeg da bare SÅ vild med. Der er noget rent og klart over det. Tror den sorte farve gør det så klart.

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin