Drengealbum...

I dagens anledning er bloggen klædt i blåt:

Jeg er nemlig gået igang med et lille chipboard-album til en nevø, der fylder 2 år om 3 uger - og som ELSKER at kigge bog om sig selv ;) Det er lidt en udfordring at scrappe drengealbum, når man selv kun har piger, så jeg starter med de blå og grønne farver ;)


Der skulle vel ikke sidde nogen med et eller flere gode danske talemåder, citater eller digte om små raske drenge, der har fart på - eller noget, der ligner ?

Så må I rigtig gerne komme ud af busken med dem - jeg er sikker på, at vi er flere, der vil blive glade for at få dem ;)


Til at samle chipboardsiderne, har jeg set ved DreamPapers, at man nu kan få farvede kuglekæder, så de matcher albummet.




Det er ret smart - prøv selv at se de 4 varianter her.

3 Comments:

Anonym said...

jeg glæder mig til at se det minialbum færdigt, håber du ligger det ind på bloggen.

Sjovt med de kæder ,stod med dem i hånden i lørdags og kunne ikke rigtig finde ud af, hvad jeg skulle bruge dem til ......det ved jeg nu ;O)

Anonym said...

Uh jeg blev helt forskrækket, troede lige jeg var kommet på en forkert blog hihi
Flot med den blå farve, jeg glæder mig til at se dit minialbum!

Anonym said...

Jeg har nogle af den slags kæder. Gemmer dem hvis de sidder i nyindkøbt tøj, hvor den holder prismærke osv. fast.
En dag får jeg nok brugt dem ;-)

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin