Et digi-kort


Dagens farve er lyserød ;)


Ja, jeg lover, at jeg ikke vil skifte farve hver dag, men dagens indlæg ER altså også lyserødt.

Sara fyldte 7 år forleden og skulle selv sagt have et fødselsdagskort sammen med sin gave. Det blev til et digi-scrap-kort, der er lavet med elementer i købesættet Circle of friends fra A Cherry on Top (ATC).

.
Jeg skrev kortet ud på noget glittet fotokarton, ridsede foldelinien, skar kanterne af og satte et pænt indlæg i til at skrive på. En nem og hurtig måde at lave et kort på.


.


Forresten - til dem, der ikke liiiige ved det:

Vi har jo de danske farver repræsenteret på ACT's digi-designteam ved Lindse/Karen og hendes flotte layouts. Godt gået, Karen ;)

4 Comments:

Anonym said...

Lækkert kort - sikke et dejligt billede.

Anonym said...

Super flot kort! Det er dejligt at lave digi kort ikke? Det går så hurtigt, hvis man nu lige har glemt at lave det :) Du er sej, Gurli!!

Anonym said...

Rigtig flot kort... Det er dejligt en gang i mellem bare at kunne printe kortet ud.

Anonym said...

Hvor er det flot og en super god ide at lave kort på. Det vil jeg prøve, jeg må også igang med noget digitalt halløj :)
Meget kreativt!

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin