Doodling stempler på vej

Det nye år er nu 11 dage gammelt, så det er måske lidt sent at ønske godt nytår.
Men jeg gør det nu alligevel:

Godt nytår til jer, der kigger indenfor i min blog.

Jeg ønsker for jer, I må få et rigtigt givende og kreativt 2007 - og vil glæde mig til at se så mange som muligt ved årets conventions.

På den kreative front, har der været lidt stille her over julen og nytåret.
Webshoppen er ved at blive tilpasset og vinterbørnenes venner mangler endnu en smule rentegning. Til gengæld kan vi nu præsentere en række stempler med "Doodling" på - på jævnt dansk kaldet "Kruseduller". Der bliver lagt eksempler med stemplerne ind i bloggen og de kommer i shoppen inden længe, men indtil da, må I få en forsmag her:


Æren for designet skal tilegnes Anne Thormose, for det er hende, der har lagt de fine streger - Tak for indsatsen, Anne.

9 Comments:

Anonym said...

Ih det ser spændende ud! Anne er bare så kanon dygtig! Jeg glæder mig til at komme til at eje hendes doodling som stempler!

Anonym said...

Dine stempler ser skønne ud. Men kommer webshoppen her på siden, eller har du en anden side?

Anonym said...

de er da bare for fede de stempler og ja hvor er lige den webshop henne?

Anonym said...

Hvor er det bare en fed idé med doodling stempler. Det har jeg vist ikke set før.

Glæder mig til at se mere til dem.

/Majer

Anonym said...

Hvor lyder det bare spændende med shoppen. Jeg glæder mig til at se, hvad du mere har på tapetet.

Hilsen Anne

Anonym said...

Hvor er det SEJT!! Wohoo, jeg glæder mig!!

Anonym said...

Det er da dagens bedste nyhed !

Godt gået Gurli & Anne - glæder mig til at se dem 4real til convention ??
Måske også nogle LO'er mm....

Anonym said...

Wow det ser rigtig godt ud og jeg glæder mig MINDST lige så meget som alle andre til at få fingrene i de fine stempler.

Anonym said...

he he - det er jo ren Elsie Flannigan. Det skal nok blive en sællert.

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin