Er det allerede jul ?


Charlotte har stukket til mig:
"Hvornår sker der noget i din blog ???"

Ja, det er da egentlig et godt spørgsmål - og svaret har været et klart, rungende og fuldstændig intetsigende:

"Snart !"

Men nu er det "Snart" - og jeg er tilbage igen.

I mellemtiden har jeg fået nyt job med en masse aktiviteter - såvel i og udenfor virksomheden. Mange navne og processer skal læres og lærdom skal friskes op. Selv metallurgien får jeg brug for nu - hvem havde dog troet det, da jeg blev færdig som ingeniør for snart 14 år siden ;)

Nu er jeg ved at finde mine fødder igen - og er derfor tilbage her i bloggen - denne gang for at blive ;)

Og så er det allerede ved at blive jul ?

Ja, jeg kan slet ikke forstå det - og hvad værre er: I al min travlhed havde jeg næsten glemt, at jeg meget snart har fødselsdag. En rund en... 40 år... Så går det nok ikke at fylde 29 mere - eller ?



Men jul er det blevet - og sørme så om ikke Heidi fra Scrapbookingclub.dk (og hendes flinke og hjælpsomme mand Søren) lagde hus til en "scrappers julefrokost" i fredags. Stor succes - det gentager vi gerne en anden gang.
Tak for det, Heidi & Søren ;)

Jeg har ikke fået lavet julekort endnu, så jeg nyder at se, at mine "Vinterbørn" bliver brugt flittigt til formålet af flere af de meget dygtige scrappere og kortmagere, vi kender. Her er det Karin, der har været i det kreative hjørne og lavet et rigtig flot julekort med dem.


Der er nu flere, der har efterlyst nogle flere stempler i samme serie, så hvis alt går som planlagt, får vinterbørnene nye venner i næste uge...

6 Comments:

Anonym said...

Dejlig at se lidt nyt fra dig travle Gurli :) Jeg glæder mig til at se vinter børnenes venner, men pas nu på du ikke får stress med alt det du har gang i! Man kan altså sagtens blive ved med at være 29 læææænge efter at man er fyldt 40, bare se på mig! hihi
Super flot kort Karin har lavet med dine stempler, det er sjovt at se hvor forskelligt kort kan blive med de samme stempler!

Anonym said...

Nej et nyt indlæg! :) Tillykke med lige om lidt, det bliver spændene! Jeg skal se om ikke også jeg kan få taget lidt billeder af mine kort med dine stempler, jeg elsker dem simpelthen!

Anonym said...

hej Gurli

ja jeg blogsufet lige lidt og kom fordi din.

Sikken en lækker blog du har fået oprettet og jeg glæder mig til at besøge den og se hvad du finder på.

40 år er da ingen alder ;O)

Jeg glæder mig til at tage dine stempler i brug.....nu ahr jo været så heldig at få endnu et hos dreampapers sidste lørdag. De er bare så søde dine stempler.

Anonym said...

Hej Gurli!

Uha... mon ikke du har fået lavet dine julekort nu?!?! Ellers er det i hvertfald ved at være sidste øjeblik ;-)Og så får du travlt :-)

Knus fra Majer

Anonym said...

Ja, så er det sørme snart jul - er også kommet lidt bag på mig i år ;)

Og et stort stort tillykke med den runde dag i morgen. Håber at det bliver en rigtig dejlig dag :-)

Mange hilsner fra Diana

Anonym said...

Er så spændt på at høre nyt om dine vinterbørn-venner og dit travle liv! :)

Og denne kommentar er også bare en snor der viser at jeg skam kigger med ...

Knus Linda

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin