Chipboards på vej...

Lige lidt nyt fra "butikken" til dem, der sukker efter chipboards:

Jeg får 1,5 mm chipboardkarton hjem på torsdag - og SÅ skal der laves chipboards;

Blomster, bookplates, snirkler, rammer...

Et af de layouts, hvor jeg har brugt chipboard-rammer, er dobbelt-LO'et om Saras skolestart.


Det kom nærmest bag på mig, hvor nemt, det var at bruge rammerne: Jeg limede dem forsigtig på billederne og skar det overskydende af billederne bagefter med min hobbykniv. Nemmere kunne det næsten ikke være.

Billedet til venstre på LO'et er printet ud på syrefrit papir med struktur. Det giver en rigtig god effekt - og en fin kontrast til de andre billeder, synes jeg.


3 Comments:

Anonym said...

Ih hvor ser det hyggeligt ud og hvor er det nogle flotte kager I har bagt, det må være dejligt at have sådan nogle dygtige køkken medhjælpere! Tak for opskriften! og rigtig god jul til jer alle 4!

Anonym said...

Orv, dem glæder jeg mig til at se - jeg ææææælsker chipboards :-) Især alfabeter ;-)

Anonym said...

Måske kommer der også et sæt julechipboards...

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin