Lidt scrap i bloggen...

Nu er må der lidt scrapbooking i bloggen

Jeg lavede layoutet "Bedste venner", da vi var til Scrap-a-mania i København i septemer. Papiret er Basic Grey, så jeg syntes det ville være sjovt at sende det til Basic Grey Galleriet - og se om de ville optage det i galleriet. Det ville de sørme, så nu ligger det der i et par måneder ;)



Blomsterne er nogle chipboards, jeg har lavet med laserskæring og malet med akrylmaling. Det var kreative Sine, der fik den gode idé at bruge dem som stempler på LO'et - og det synes jeg fik en fin effekt, så tak for det, Sine.

3 Comments:

Anonym said...

Jeg var jo så heldig, at sidde ved siden af dig da du lavede dette superflotte LO... det er, om muligt, endnu flottere IRL!

Anonym said...

Hej Gurli!

Fandt lige linket til din blog, og ville lige lægge en hilsen.

Glæder mig til at se flere af dine stempler. De første er så fine!
Holder øje med dig, for at se hvad det næste bliver ;-)

Hilsen Majer

Anonym said...

Your layouts are really lovely, thank you for sharing !
Maryse

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin