Et julekort mere...

Så er der uploadet et julekort mere - med mine små "Vinterbørn".

Denne gang er det Gitte Yhman, der har været kreativ med stemplerne - og lavet et meget flot julekort:


Hvor Charlotte (SuzziQ) brugte chalk og Anne brugte akvarel, har Gitte brugt tuscher til at farvelægge børnene. Tuscherne er af mærket Tria Marker fra Letraset - og de kan fås i alle pantonefarver. De er lidt dyre (over 50 kr. stykket), men så ved jeg til gengæld hvad jeg ønsker mig til min fødselsdag, når jeg runder det skarpe hjørne ;)
.
Gitte er stoppet med at være designer for Scrapshop, så nu håber jeg, hun får mere tid til at være kretiv med sine egne ting - og dele dem med os i galleriet, for hun er også en meget dygtig kortmager og scrapper.

0 Comments:

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin