Scrapbooking Convention

Så er dette halvårs Scrapbooking Convention vel overstået - og Heidi og alle hendes hjælpere gjorde igen et fantastisk stykke arbejde. Stemningen var i top i Middelfart Hallens Hal C, der denne gang var rammen om det store arrangement.


Tak til alle jer, der var forbi min stand - enten for at kigge, shoppe - eller lave nogle kort.

Jeg deltog med en lille make-and-take-stand, hvor der var mulighed for at lave kort med stempler eller chipboards fra Orion Design.

Interessen var overvældende og der blev lavet mange rigtig flotte kort. - Det var en fornøjelse at være med til - og det bliver nok ikke sidste gang, vi gør det .

Desværre viste det sig at mit lommekamera, jeg havde taget med til lejligheden, var gået i stykker, så jeg ikke kunne tage nogle billeder af alle de kreative sysler. Hvis der er nogen, der har taget billeder af standen, vil jeg blive rigtig glad for at få et par stykker sendt pr. mail.....



Julen varer lige til påske - og det gør Scrapbooking Convention også denne gang !!!

Logoet for denne convention (designet af Susanne Meltesen) var udgangspunktet for en chipboard, jeg havde fremstillet for Heidi Jensen til alle deltagerne:



Nu vil vi så gerne opfordre alle conventiondeltagerne til at bruge denne chipboardtitel til et layout og deltage i en layoutkonkurrence EFTER Scrapbooking Convention.

Det kunne være sjovt at se en masse forskellige layouts om Scrapbooking Convention, så kom ud af busken og vær med - uanset om du er ny eller garvet scrapper.

Hvis nogen af deltagerne skulle have mistet sedlen med konkurrencebetingelserne, kan I finde dem HER.

Bidraget med flest stemmer vinder en gave fra Scrapbookingclub, der er arrangøren af Scrapbooking Convention. For at der så skal være en ekstra lille gulerod også for nye scrappere, vil jeg gerne sponsere to ekstrapræmier, der udloddes ved lodtrækning blandt de øvrige bidrag.

Så kom ud af busken - lav et layout og vær med.

Vedr. personligt stempel til de første tilmeldte

De første 60 tilmeldte fik igen en gave fra Scrapbookingclub.dk. Denne gang var det et personligt stempel her fra Orion Design, der passer i stilen til de runde tekststempler.

Der er flere der har spurgt om de kan bestille et, når nu de ikke var så heldige at få et. Det kan man godt. Jeg lægger et conventiontilbud ud på bloggen senest onsdag.

0 Comments:

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin