Blogcandy - udtrækning

Tusind tak til jer alle - for alle de dejlige kommentarer til min blogcandy.


Jeg har nu kopieret indlæggene ud, nummereret dem og ladet programmet RANDOM.ORG udtrække de to vindere:







1. præmien (det komplette sæt med stempler, personlige stempler og chipboards) går således til nr. 36:




.

.

.

.

.

HanneBy





- og 2. præmien (det personlige stempel efter eget valg) går til nr. 44:


.

.

.

.

.

.



Helle Sahl






Tillykke til jer begge.


Send en mail til mig på adressen:




Vedr. tekststempler og chipboards:

Hvis der er nogen, der er interesseret i at købe tekststempler eller chipboards, så kig indenfor her i bloggen om en uges tid, for så har jeg fået de sidste detaljer på plads, nogle flere færdige varer på lager - og om alt går som planlagt også lidt nyt...

Vedr. personlige stempler:

Hvis du er interesseret i et personligt stempel, der ikke ligner alle andres, kan du sammensætte ramme, tekst og font efter eget ønske udfra inspirationsarkene til højre i bloggen - eller selv tegne et.

Prisen ligger fra 130 - 200 kr. afhængig af valgt montering og 25 kr. i forsendelse. (Alle priser er inkl. moms). Leveringstiden vil være 1-2 uger efter at designet er fastlagt.

Send en mail til ovenstående adresse, hvis du er interesseret.

(Og så håber jeg i øvrigt, at det snart lykkes mig at få sat lidt mere skik på designet af bloggen, så den ikke lider så meget under ombygningen...)

3 Comments:

Hanneby said...

Jubiiiii..... Jeg vand´t ... Mange tusind tak ... Jeg skriver med det samme.... jeg er så glad - så glad - så glad :o)

Knus fra

HanneBy

Jette / ma11edina said...

Tillykke til de to meget heldige vindere ;-).

Susanne said...

Tillykke til de heldige vindere :)

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin