God Jul

Lige en lille hilsen her på falderebet inden jul.

Jeg beklager, at der har været så stille her på bloggen, men der har ikke været meget tid og overskud til skriveri og kreative ting her i december, desværre. Jeg har fået nyt job her i december. Det er i samme virksomhed, men jeg skal sætte mig ind i en masse ting og have lavet en del planlægning, for at få alle boldene sendt rigtigt i luften. Og så har helbredet drillet en del med min håndeksem - igen, desværre. Nu har jeg så udnævnt 2008 til at være et "Wellness-år" - og så håber jeg, det bliver bedre. Det skal det - jeg har en masse skitser liggende, der jo gerne skulle ende ud i nogle nye stempler!

Hvor om alting er, så er det jo blevet jul, - og det er som altid kommet lidt bag på os her i det lille hjem. Jeg plejer at undskylde mig med (overfor mig selv, forstås), at det er fordi, jeg har fødselsdag 4 dage før jul - og at vi ikke kan håndtere så mange arrangementer på samme tid ;)

Men nu er den her så, julen, og den skal bruges til at hygge med familien og ryde op efter børnene, når de nu får så meget legetøj, at de ikke kan nå at lege med det hele på een gang. Ren juleidyl ;)

Jeg vil gerne ønske jer, der kigger med her på bloggen, en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår.

8 Comments:

Anonym said...

Jeg håber dit helbred og tiden bliver til nye stempler, vil så gerne eje nogen af dem.
Du og din familie ønskes en glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår

Anonym said...

Hej Gurli.

Jo tak og også rigtig glædelig jul til dig og din familie

Julehilsner fra Diana

Anonym said...

Kære Gurli & familie,

Her fra Multiscrap familien skal der lyde et rungende Glædelig Jul og Godt Nytår.

Det der med 2008 som et " Wellness år" - det lyder da ikke helt tosset.

Håber at I får nogle dejlige og fredfyldte juledage sammen og får stresset lidt ned....

Glæder mig til vores "store skæredag" i januar ?

24 december hilsen

Iben

Anonym said...

Hej Gurli, Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul..og godt wellnees år :)

Anonym said...

glædelig jul til dig og din familie håber i får en dejlig aften.

Anonym said...

Gurli,

Glædelig Jul, håber i har haft nogle gode juledage.


Tanker fra
Annette

Anonym said...

rigtig god jul til dig også, håber i har haft nogle gode dage, håber helbredet bliver bedre.

rigtig god aften :)

Anonym said...

Håber at du og dine fik en god jul og at I må få et rigtig godt nyt år

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin