Lidt liv på bloggen - med undskyldning og tak

"Long time - no see" - jeg skal have fundet mit "Bad Blogger-banner" frem igen!!!

Undskyld til alle jer, der har rykket, at der har været så stille her på bloggen.
Jeg er først ved at komme rigtig op i gear nu - efter at jeg var syg til convention.

Jeg har travlt på jobbet og med børnenes aktiviteter.
Sara er blevet spejder - med alt hvad det indebærer af frivilligt forældrearbejde... Men jeg må ikke klage, for jeg har jo li'som selv rodet mig ud i det, da jeg fortalte hende om, hvor sjovt JEG synes det var at gå til spejder som barn, og tog hende med til åbent hus dernede for et par måneder siden.... Hun synes, det er rigtig sjovt, hun brænder for det og holder sig ikke tilbage for noget! Så må vi bare håbe, at det bliver godt vejr i morgen, når vi skal ud og sælge julestjerner for foreningen og at der kommer god tilslutning, når årets julemarked bliver afholdt med Sara som luciabrud. Hun stråler allerede ;)

Og man skal være glad for alle de dage, der går godt, for man ved aldrig, hvad der sker... - eller hvad der går i stykker. Den sidste tid har det kostet en langvarig rodbehandling, gentagne lægebesøg, læsebriller (børnene og manden synes, de er smarte, mens mine kolleger slet ikke har lagt mærke til det), nye ting til PC'en og en ny (dog lidt brugt) bil. Og så er det snart jul - puha!

Den sidste tid har på den måde været ret turbulent (og meget dyr), så der ikke har været så meget overskud til at være kreativ hhv. skrive kommentarer i de blogge, jeg har fulgt med "i stilhed og på afstand". Det beklager jeg meget.

Men der skal da følges op på convention alligevel:

Tillykke til Mia Laursen, der vandt layout-med-stempler-konkurrencen, jeg havde sponseret ved convention i Ryslinge. En af præmierne var netop også et stempel. Et personligt stempel monteret med graveret træklods. Jeg forhørte mig ad, hvilken stil, hun kunne li', sendte hende et par forslag og hun var ikke længe om at bestemme sig ;-D


Da jeg ikke kunne deltage ved convention, blev vi desværre nødt til at aflyse det annoncerede kortkursus, jeg skulle have holdt. Jeg har stadig alle materialerne liggende, men de kan nok finde anden anvendelse og hvis jeg får tid til overs til det, vil jeg lave nogle "tutorials" til de planlagte kort og lægge dem ind her i bloggen. Charlotte/SuzziQ var så sød kvit og frit at give de tilmeldte en lille stempeldemonstration, da kortkurset ikke kunne gennemføres. Hun er altså bare en knag - tak, Charlotte!!!

Og tak til alle jer søde scrappere, der har givet mig awards og tags, som jeg slet ikke har fortjent, så "dårlig en blogger", jeg har været. Og tak til alle jer, som jeg kan se på min statistik har kigget indenfor, selv om der ikke har været nye indlæg. Nu kan jeg endelig komme igang igen og jeg HAR fulgt lidt med fra sidelinien, så jeg skal nok vende tilbage til det her en af dagene.... sikkert med en RAK eller to...

Nu vil jeg forsøge at få indhentet noget af det forsømte og få præsenteret de nye stempler, jeg startede på i efterårsferien og nu har fået pudset færdige...

5 Comments:

Anonym said...

Ej hvor er det godt at høre fra dig, jeg tænkte nok at du havde rigeligt at se til :). Og kunne også fornemme at du dog "var aktiv" bare ikke på bloggen, når nu SuzziQ viser dine rigtig smukke og søde stempler af både pirater og nisser!!!
Glæder mig til at se hvad du har bedrevet og dejligt at høre livstegn igen!
:)

Anonym said...

Rigtig godt at høre fra dig igen Gurli!!!

Anonym said...

Igen tusinde tak for det super skønne stempel - det bliver brugt hele tiden!!! Og jeg er også bare så glad for de skønne chipboards!

De piratstempler er bare SÅ skønne!!!

Anonym said...

Hejsa Gurli

Hvor er det dejligt at se dig tilbage igen. Håber at det holder ved denne gang ;-)krydser hvad der kan krydses.

De er bare så skønne og dejlige dine Pirat-unger. Synes du til enhver tid, slår de stempler med børn som ingen mund har (ingen navne nævnes)med flere længder. Så håber og glæder mig til at se hvad der ellers kommer fra din hånd.

Knus fra Betina

Anonym said...

Dejligt at høre fra dig igen, Gurli. Der kan godt være meget at se til med arbejde, fritidsaktiviteter og sygdom.

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin