Update - "gør det selv pirat-sjov"

Her er så resultatet af gårsdagens leg med avispapir;

Til 3 børn blev der brugt:
- 1 stk. fotopapir til printeren - brugt til at skrive klap til øjet og billeder til hattene ud på
- 6 sider avispapir til 3 hatte og 3 sværd
- Lidt tape til hat og sværd
- 1 meter elastik og en klipsemaskine til at sætte elastik i klappen til øjet

Pigerne var selv med til at lave tingene og synes de var sjove at lege med bagefter.
Som Sara sagde: "Jeg troede altså ikke, man kunne lave et sværd af papir."





Skulle nogen få lyst til at lave det selv og mangler en vejledning - så ligger der links i indlægget fra i går.

7 Comments:

Anonym said...

wawww, så flot, og her kan man se man ikke behøver gå ud og give en formue, det der er jo helt super :)

Anonym said...

Hvor er det bare nogle smarte og super fede ting I har fået lavet. Kan rigtig godt lide når ting er billige OG sjove på en gang, og ja, pirater jo bare IN!
Det må jeg se på med Oliver. Han vil elske det!!! Tak for tips'ne

Anonym said...

Skønt at kunne skabe nye spændende lege, med så lidt. Ærgeligt at jeg ikke arbejder i børnehave mere. Så kunne je nok ellers blive "Dagens mand i skysovs" :-)

Anonym said...

Hej Gurli.

Du er hermed blevet tagget og reglerne er som følger:

Link til den, som har tagget dig.
Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart!
Tag 7 personer i slutningen af blogindlægget.
Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.

Knus fra Betina

Anonym said...

Aj, hvor skægt - stod lige og manglede noget til Casper. Han har skelet-hoveder og sørøver på hjernen for tiden. Tak for inspirationen.

Jeg har tagget dig på min blog... ;o)

Anonym said...

Hej Gurli,

Håber at du har det tip-top fint igen....

Du er blevet "tagged" - læs mere under dagens indlæg på www.multiscrap.blogspot.com

Iben

Anonym said...

Hej Gurli.
Du er hermed blevet Tagged af en hemlig beundrer!

Regler: Link til den, som har tagget dig. Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart! Giv udfordringen videre til 7 personer i slutningen af blogindlægget. Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.

Her er 7 sandheder om mig:

Pt. får jeg ikke scrappet en disse
- men bruger meget tid på at surfe rundt på jeres blogge!
Jeg er gift med Claus, alias Ridder
- og jeg er møg hamrende forkælet!
Jeg er mor til Lasse (13 år) og Louis (10 år) og stedmor til Mads (12 år)
- og jeg vil hellere lave sjov, end at skælde ud (ikke særligt pædagogisk!)
Jeg har altid elsket at fotografere
- og tager billeder af de mærkeligste ting!
Hvis ikke jeg må gøre ting gennemført
- så gider jeg slet ikke gå igang!
Jeg elsker min gule sofa
- men jeg kan ikke sidde i den, uden at pakke mig ind i et tæppe (selv om sommeren)!
Jeg bliver depri af rod og uorden
- men jeg er ikke særlig flink til at rydde op!

Udfordringen er hermed givet videre til:
Gitte - Cecilie - Lone - Lisbeth- Maria - Diana - Gurli

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin