Convention

Det var i lørdags, det var tiden til forårets Scrapbooking Convention i Ryslinge Hallen.

Heidi Jensen havde gjort det igen: Arrangeret en alletiders scrappe-hygge-shoppe-dag med ikke mindre end 140 scrappere. Godt gået, Heidi - tusind tak for indsatsen !!!

Denne gang fik jeg ikke den ellers udsøgte fornøjelse (og al den sjov, der normalt følger med) ved at sidde og scrappe, fordi jeg havde en lille stand med lidt stempler og chipboards - og lidt "Make-and-take". Men jeg fik da heldigvis hilst på en masse søde mennesker alligevel - både kendte og nye ansigter - så tusind tak for sidst til jer, jeg håber vi ses igen til efterårets convention.

Og tak for de mange besøg ved min lille stand. Det glædede mig at se, at der var en fin interesse for mine stempler og chipboards - og for at få lavet personlige stempler.

Har du kommentarer, forslag eller ønsker, er email-adressen:
gurli.oriondesign@gmail.com

Der var da heldigvis også mange, der tog imod tilbudet om at tage smagsprøver af chipboards med hjem og prøve nogle af stemplerne. Her er det dog mine egne piger og min nevø, der kastede sig over "Make-and-take-bordet", da de var på et lille besøg for at se, hvad mor'en hhv. tanten egentlig skulle på "den der convention". De synes altid, det er en stor fornøjelse at stemple og farvelægge med chalk/kridt eller akvarelfarver ;-)








Hvis du er en af dem, der fik et "Retroflower-stempel" i gave ved indgangen, skulle du tage og prøve at stemple med noget vandfast stempelsværte, farvelægge det med fx tusch eller akvarel og klippe motivet ud til pynt på kort eller layout.

Hvis du har en Retropunch som vist nedenfor, kan du nøjes med at klippe motivet groft til, vende Retropunchen på hovedet, placere motivet og så stanse det ud. Enkelt og effektivt, når stempelmotivet er tegnet til det ;-)





Hvis du IKKE fik muligheden for at få et Retroflower-stempel, kan du få det nu:
Hvis du skriver en kommentar til dette indlæg i min blog senest den 7. marts, kan du deltage i lodtrækningen om 3 Retroflower-stempler. Vinderne vil blive udtrukket den 8. marts og når jeg så har fået postadresserne i min mailbox, sender jeg stemplerne til de rette modtagere.
..
Skulle du blive trukket ud og har et Retroflower-stempel i forvejen, kan jeg putte et doodle-hjerte i posten i stedet for.
.
Fortsat god uge ;)
.

11 Comments:

Anonym said...

Hejsa!!

Hyggeligt at vi liiige nåede at hilse på hinanden!!

Mvh Sabina Bjerre

Anonym said...

Hej Gurli

Det er bare et rigtig sødt blomster stempel, jeg fik i gave på convention. Jeg glæder mig til at få det brugt...på den ene eller anden måde :-)

Mvh Pernille

Anonym said...

Rigtig dejligt, at du har fået gang i produktionen af de super lækre stemper og ikke mindst chipboard (tror jeg er blevet afhængig). ;o)
Glæder mig til at se, hvad du finder på næste gang.

Anonym said...

Øj Gurli, hvor ser de stempler bare LÆKRE ud! Jeg er nu officielt dødmisundelig over at jeg ikke kunne komme på convention :) Håber snart der kommer gang i webshoppen, så jeg rigtig kan shoppe amok!
KH Karen

Anonym said...

Hvor er jeg ked af at jeg ikke kunne deltage i conventionen. For det lyder til at have været sjov. Jeg glæder mig ligesom Karen til at du får en webshop op at køre, for jeg er vild med de stempler du har lavet.

Knus Lisbeth

Anonym said...

Hej Gurli

Hvor er det bare en skøn blomst du har lavet. Vi brugte det bl.a. til vores stempelfarvningskursus igår, og det var en stor succes.
Hvor kan man købe den store grønne blomster-punch?

Tanker fra
Annette

Anonym said...

Hej søde Gurli

Tak for sidst, det var desværre ikke meget vi fik sladret i lørdags, der var jo meget andet som skulle nås... men vi må jo bare tage revanche når vi skal til Sverige, hvis ikke vi ses inden!
Tak for det fine blomster stempel, som jeg jo var en af de heldige der fik :) det glæder jeg mig til, at tage i brug!

Anonym said...

Hej Gurli,

Så fint at se alle dine skønne stempler og chipboard 4real.

Du er så kreativ og opfindsom.
Fortsat held og lykke med det hele og husk nu at stresse lidt "ned" ind i mellem... :-)

Iben

Anonym said...

Hej Gurli, jeg ville også bare sige mange tak for sidst. Og at jeg er rigtig glad for de 4 poser med chipboards jeg købte. De er allerede taget i brug. Også det flotte stempel med blomsten er i brug.
Mange hilsen Linda Ballegaard

Anonym said...

Hihi fed måde at få en masse kommentar på ;-)

Synes at det er så godt at du har fået gang i "biksen". Glæder mig også rigtig meget til at se, når den kommer rigtigt op og køre med webshop.

Ja jeg fik jo desværre ikke nogen taske med gaver på Conventionen, så jeg satser på at vinde et her.... øhh... jeg har vist allerede bestilt det... og flere andre ;-)

Anonym said...

Hej Gurli

Det er et rigtig lækkert blomsterstempel jeg fik i gave fra dig .....Glæder mig til at få det brugt, nå nu jeg er så heldig også at være ejer af en retro flowers punch.

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin