Forsinket projekt...

Ja, som flere har bemærket, trækker det lidt ud, med at få oversigterne og de forskellige design-forslag gjort færdige. De sidste par uger har desværre været mærkede af, at de mindste i familien har været syge på skift. Det har så forsinket projektet - og det beklager jeg meget. Nu lysner det heldigvis igen - og jeg er i fuld gang med at tegne og kreere. Hvis der er nogen af jer, der har specielle ønsker, er I stadig velkomne til at skrive dem til mig på adressen gurli.oriondesign@gmail.com



Dette indlægs kreative del er et kort, der lavet af Charlotte Ravn. Blomsterne er lavet med de doodlestempler, jeg tidligere har nævnt, og farvelagt med stempelblæk. En teknik, jeg ikke selv har lært endnu, men som jeg helt sikkert vil prøve på et tidspunkt !



2 Comments:

Anonym said...

Håber pigerne er friske igen, det er træls med sygdom i huset!
Det er rigtigt lækkert, at male med distress ink og jeg bliver også bedre og bedre til det jo mere jeg øver:)

Anonym said...

Hej Gurli!

Vil bare lige takke for det hyggelige naboskab på Conventionen.

Det er dejligt at se, at du er kommet så godt igang med dit projekt. Glæder mig helt vild til at modtage mine nye stempler *bølge*

Udover det, så var det som altid hyggeligt at være sammen med dig!

Knus fra Majer

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin