Langt om længe - liv på bloggen igen

Så er der langt om længe ved at komme liv i bloggen igen - efter en laaaaang periode, hvor vi har kæmpet i det lille hjem bl. a. min mors kræftsygdom. Hun får den sidste kemokur i morgen - hurra - og mangler så kun et par operationer i at kunne komme på banen igen. Det er rigtig, rigtig dejligt, men det har også været en hård kamp at nå hertil, for man kommer altså ikke bare lige ind og bliver behandlet, selv om der er noget rigtig, rigtig galt...  Men nu lysner det heldigvis - og tak for det ;-)



Og tak for sidst til alle jer, der var omkring standen ved Convention i Middelfart den 13. marts.

Mange af tekststemplerne blev revet væk i løbet af ganske kort tid - og jeg havde en del bestillinger med hjem på både tekststempler og personlige stempler, som jeg nåede at få ekspederet indenfor den lovede tid ;-)


Og der er nye designs på tegnebrædtet i disse uger, til personlige stempler og tekststempler, så det varer ikke længe før kollektionen bliver større og den komplette oversigt kommer på bloggen...

5 Comments:

frk-humlebi said...

Dejligt at høre at det går bedre for jer alle igen. I har da også virkelig været igennem nogle hårde år. Håber virkelig for jer alle at I må få lidt glæde og medgang.
Jeg har emailet dig en lille bestilling *s*
De bedste hilsner fra Karen

Lisbeth Zibrandtsen said...

Fantastisk at høre at din mor er kommet igennem!!! -og dejligt DU er tilbage her!
Knus
Lisbeth Z

Anne Thormose said...

Dejligt at høre at du er på banen igen. Håber I snart er over alle sygdomme og færdig med diverse ombygning/tilbygningsprojekter.
Laver du mon også tekst-stempler, der passer ind i de små ovale punches fra Stampin Up? Det ville være guld værd. ;o)

Pia said...

det er rart at høre det går fremad i jeres famile, kan godt forstå det må have været end sej og følelsesladet periode at komme igennem og dejligt at I nu kan se lyset. Jeg glæder mig til at jeg kan købe nogle af dine fantastiske tekst stempler , var drøn misundelig da jeg hørte du havde været med på convention og at der var salg af dine stempler. Du må have en dejlig dag .
Varme knus Pia

PynteMynthe og Mor said...

Hejsa,
Sådan et stempel som på det sidste billede kunne jeg rigtig godt tænke mig. Hvad koster det som et almindeligt stempel?
kh Camilla
www.pyntemyntheogmor.blogspot.com

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin