Personlige stempler - inspiration

Stadig flere spørger efter, hvad der kan lade sig gøre med personlige stempler.

HVIS du skulle være interesseret i at få lavet et personligt stempel, kan du tegne det selv og sende en grafikfil til mig.

Hvis du vil have idéer til hvordan et personligt stempel eventuelt kan se ud, har jeg lavet nogle inspirationsark, der viser eksempler på forskellige designs, der kan kombineres på kryds og tværs. Jeg har mange fonte, der ikke er vist. Spørg på en bestemt stil eller gå ind eller gå ind på en webside med fonte (fx www.dafont.com ) og se om der skulle være en, du særlig godt kan li'.







Stemplerne kan leveres monteret med EZ-mount til brug med en akrylklods - eller permanent monteret på en træklods med motivet lasergraveret på.

Som standard laves "personlige stempler" i målet ca. 35x55 mm, men alle mål kan laves. Det anbefales dog ikke at lave stempler større end A6-format - det bliver for svært at lave et pænt ensartet tryk.

Prisen for et personligt stempel starter ved 140 kr. for et stempel med EZ-mount og 180 kr. for et stempel med graveret træklods. Hertil kommer porto til forsendelse. Indtil videre kan betaling kun foretages over netbank. Hvis du skulle være interesseret i at vide mere eller evt. få lavet et udkast til et stempel, kan du sende en mail til adressen gurli.oriondesign@gmail.com

10 Comments:

Anonym said...

Nøøøøøj, SÅDAN ET MÅ JEG EJE !!

Anonym said...

Det er bare fantastisk, det skal jeg bare købe!! Tak fordi du gør det muligt igen :)

Anonym said...

De stempler er godt nok flotte. Det er vist lettest at bestille et hos dig på Convention, tror jeg..:-)

Anonym said...

Dejligt at høre, at der er gang i biksen. Hvis man bestiller nu, kan man så hente til convention? Det er jo bare de lækreste stempler. ;o)

Anonym said...

Smuk så har jeg fået bestilt :) glæder mig bare rigtig meget...

endnu en gang tak for den rigtig gode service

Anonym said...

Ihh... hvor er der mange spændende nye stempler. Må lige gå i tænkeboks :-)

Anonym said...

Ja, må med i koret. De er bare for lækre Gurli, må over og savle lidt ved dig til conventionen.

Dejlig i det hele taget at have dig på banen igen, glæder mig rigtig meget til webshoppen er færdig og klar.

Hygge fra Betina

Anonym said...

ORH hvor er de bare flotte!!! Savler, jeg skal lige ha' et bestilt med navn og adresse, det er da 1000 gange federe end de der standard stempler man kan købe!!! WOW!!!

Anonym said...

Jeg har lige sendt dig en mail vedr. to stempler venlig hilsen Liane www.quindelist.dk

Anonym said...

Sikke en skøn mulighed disse stempler giver. Sådan nogle må jeg bare have. Madamscrap

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin