Kortskitser og kort

Julen varer lige til påske - eller?

Jeg kan godt li' at lave en skitse til mine kort, som så kan varieres i det uendelige med valg af anden farve, pynt og tekst.


Borden er lavet med Doily Lace Punch fra Martha Stewart, som så vidt vides endnu ikke kan købes i Danmark. Et godt sted at kigge efter den er Ebay. Chipboardhjerte og stempel er fra eget "værksted" (Orion Design). Hjertet er sværtet med stempelsværte, inden der er limes glimmersten på. Blomsten er lavet af et udstanset snefnug (QuickKuts), en papirblomst, et udstanset snefnug fra en punch og en glimmersten - altsammen med lidt sværte og glitter på. Der kan gå helt sport i at bygge sine egne blomster ;-)

Baggrundsstemplet er fra http://www.stempelglede.no/. Tekststemplet er fra egen produktion (Orion Design).


Baggrundsstempel fra http://www.stempelglede.no/, tekststemplet "Tillykke med dagen" fra egen produktion/Orion Design.

5 Comments:

Anonym said...

Gurli, hvor er det dejligt at se, at du er kommet på banen igen :-D
Og det er nogle rigtig dejlige ting du har fået lavet - lige min smag...

Glæder mig til at se dig til Convention i Middelfart !!

Anonym said...

Hvor er det nogle super fede kort du har lavet, er rigtig misundelig på border punchen og det skønne glædelig jul stempel fra dit eget design. Hyggeligt at høre fra dig igen.

Anonym said...

dejligt du er tilbage Gurlig
jeg vil høre om du har tekst stembler med til convention for jeg er da interessert i og handel ved dig

Anonym said...

Hvor er det dejligt at se, at du atter er på banen - håber det forsætter sådan. ;o)

Kunne det evt. lade sig gøre, at bestille et af de skønne Glædelig jul og Tillykke stempler - jeg er SÅ misundelig på dem, der allerede har fået fingerne i dem. ;o)

Rigtig skønne kort, du har fået lavet.

Susanne said...

Super skønne kort du har lavet, hyggeligt at se nogen af dine ting igen.

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin