Blogcandy

Her er den så - den lovede blogcandy:



Den består af følgende:

Ikke bare et, men TO personlige stempler.
Vælg to til dig selv eller giv det ene til en god ven/veninde. Sammensæt rammer, tekst og font efter eget ønske udfra inspirationsarkene i galleriet HER - eller find/tegn selv det, du gerne vil have lavet til et stempel. Hvis du har en tatovering, kan den såmænd også blive til et stempel - det har jeg lavet før ;-)
Vælg mellem montering på graveret træklods eller montering med EZ-mount. Den sidste leveres i denne anledning sammen med en graveret akrylklods, helt specielt til stemplet.


4 runde tekststempler
Et sæt runde tekststempler, der passer til punch med diameter 44 mm. I dagens anledning er det monteret med EZ-mount og pakket i akrylæske sammen med en lille akrylklods, der passer til stemperne.



Sort/hvide chipboard sommerfugle, der kan males, sværtes eller bruges som de er på en scrapbogsside eller et kort.

2 kort, der måske kan bruges som inspiration til brug af de runde stempler:






Fordi, I har måtte vente så længe på denne blogcandy, er der også en 2. præmie: Et personligt stempel efter eget valg.


Hvis du vil med i lodtrækningen om denne blogcandy, skal du gøre følgende:
- lægge en kommentar under dette indlæg senest søndag den 22. februar.
- linke til denne udlodning i et indlæg på din blog/hjemmeside, hvis du har en (du kan godt deltage, selvom du ikke har en blog/hjemmeside)
Så trækker jeg lod senest den efterfølgende tirsdag.

97 Comments:

Anonym said...

De er altså superlækre de stempler. Jeg tror jeg ville kunne hoppe over månen bare for 2. præmien... Nå men linket er på plads i linklisten på min blog og jeg rører mig ikke ud af flækken før resultatet er ude ;) - Ellers må jeg jo bare til at købe et selv :)

Anonym said...

Super lækker blogcandy. Den må jeg da helt klart have fingrene i. Dejligt at se dig på banen igen.

Anonym said...

Som jeg skrev igår også, er det altså godt at se dig på banen igen...
Skønne kort du har lavet, og ja de er flot inspiration for vinderen.... er det et stempelaftryk ved siden af/langs med det gule bånd?

Ohhhhh.... ville gerne have fingrene i pakken med de 4 stempler, dem har jeg lige ønsket mig ;-)

Hygge fra Betina

Anonym said...

wawww for lækker blogcandy - der er linket fra min side ;o)

Skulle jeg ikk være så heldig at vinde - kan jeg så købe disse lækker stempler nogen steder ??

Anonym said...

Som du ved er jeg FORELSKET i de stempler - og sikke en flot pakke du har sat på højkant her! Der er linket på min krea side :) og skønt at se dig blogge igen, og se dine skønne kreationer! Tak for det!

Anonym said...

Wauw - det er da nok den fedste blogcandy til dato. Jeg ville rigtig gerne vinde de skønne stempler - og specielt gerne det personlige stempel til min mor.

Lækre ting, du har fået lavet - glæder mig rigtig meget til at se dig på Covention.

Anonym said...

wow Gurli hvor er det en lækker pakke og de sommerfugle er så utrolig smukke og nogle fantastik flotte kort. Du må have en dejlig dag

Anonym said...

flot blogcandy denkunne jeg også godt tænke mig at få fingrne i,flotte kort du har lavet.dejligt at du er på banen igen.

Anonym said...

Super skønt, at du er "back in buisness" Sikke en super lækker candy du udlover og hvor er det bare nogle flotte kort du har lavet.

Anonym said...

Det er da noget af en lækker blogcandy, den vil jeg da gerne være den heldige ejer af, ellers må jeg jo bestille nogen.
De er bare super skønne og meget anvendlige
Hilsen Scrapfan

Anonym said...

Eiii hvor jeg glæder mig til at kunne købe dine stempler. De er så fede - Den pakke med 4 stempler :-)

Anonym said...

Det er da godt nok den lækreste blog candy, jeg nogensinde har set.
Jeg har selvfølgelig linket på min blog ; )

Anonym said...

Super blogcandy - er vild med dine stempler og sommerfugle. Det er nogle flotte kort du har lavet.

Anonym said...

Åh, så flott candy! Jeg legger selvsagt link til den i candybaren i bloggen min, og vil veldig gjerne være med i trekningen!
I tillegg linker jeg deg opp i bloggrollen min, for her må jeg nok følge med videre ;o)

Anonym said...

Hej Gurli
Dejligt du er kommet lidt igang igen. Håber at lykken er med mig og at jeg vinder denne skønne præmie.

Annette

Anonym said...

Ih sikke en lækker blogcandy du har udloddet. Super skønne stempler.
Skønt at se dig på bloggen igen.:)
Nogle skønne kort du har lavet.
Hvis jeg ikke skulle være heldig at vinde så skal jeg ha' købt nogle af de skønne stempler.

Anonym said...

sikke en lækker blogcandy - det må gerne komme hjem til mig :-)

Anonym said...

wawwwww for en candy, og sååå flotte kort også

Anonym said...

Hold da maule ... der er gang i dig igen :-) dejligt. Du kan da lige øsregne med at jeg lige lægger linket ud med det vuns ;-)

Anonym said...

Gurli for dælen hvor er det dejligt at se din blog blomstre op med aktivititet igen :) Du ved jeg er din number one fan - glæder mig til biksen er oppe at køre!

Anonym said...

Skønt at se der kommer gang i stemplerne igen. Jeg er superglad for de stempler jeg har købt hos dig men har jo ikke alle ;o) Så nu håber jeg bare på lykkens gudinde finder vej forbi mig :o)
Glæder mig til i næste uge hvor stempler og priser opdateres.
Knuzzer
Pialine

Anonym said...

hej, jeg er før stødt på rosende omtale af dine ting, så jeg stiller gerne op i køen af dem der er interesseret i at få fingre i din blogcandy :o)

Anonym said...

Lækker, lækker blog candy. Fint at se du er klar igen.

Anonym said...

Har hørt dine stempler omtalt utallige gange. Lækkert du er tilbage, så kan jeg jo godt ønske mig mit eget personlige stempel :-)

Lækker blogcandy - den vil gøre lykke her !!

Anonym said...

Det hele ser virkelig smukt ud...og jeg kan jo ikke lade en så god mulighed går forbi min næse, dejligt du er tilbage igen :D

Anonym said...

Jeg er helt og aldeles forelsket i stemplerne... dem vil jeg hellere end gerne eje :)

Anonym said...

Nøj, det ser sørme da lækkert ud....Det kunne man jo sagtens bruge. Og sikke nogle lækre kort. FLOT

Anonym said...

det er da en super lækker blogcandy, den vil jeg da gerne have fingre i :) det er en rigtig hyggelig blog du har dig :)

Anonym said...

Sikke nogle super lækre stempler. Dem gad jeg godt vinde. Tror jeg må investere i et selv hvis jeg ikke vinder ;0)

Anonym said...

Rigtig lækker candy. hvor herligt at du laver stempler igen.

Anonym said...

Her kommer det en hilsen fra Norge, håper det er greit :) Candy er stas :)

Anonym said...

Fed blogcandy - krydser fingre for at få fat i den - velkommen tilbage til den officielle scrapverden...

Anonym said...

Hold da op, hvor er det fantastisk du har fået gang i stemplerne en! Jeg glæder mig virkelig SÅ meget til at se det hele:0)
Og WOW en fantastisk blog candy, hvem gad ikke godt og vinde den?

Knus

Anonym said...

Wow, sikke nogle super flotte præmier. Hvem der var så heldig at vinde dem :o)

Anonym said...

Velkommen på banen igen Gurli! Det her er jeg da nød til at være med til for det er nogle kanonflotte ting du har på højkant!

Anonym said...

Super dejligt at se dine stempler i virkeligheden, jeg x´er fingre for at jeg vinder :o)

God dag til dig

HanneBy

Anonym said...

Wow, godt du er på banen igen, for jeg skal snart bestille noget :-) Flotte stempler du har og jeg elsker dine sommerfugle. Jeg linker til dig nu.

Anonym said...

wauw en lækker blogcandy!
Jeg er vild med dine stempler og de andre ting du laver, glad for at se du er på banen igen. Vi har brug for sådan en som dig i den danske scrap verden!!
jeg har linket til din blogcandy på min blog:
http://nr59.dk/blog/?p=310

Mia said...

Godt at se dig tilbage Gurli! Mums jeg vil da gerne have fingre i den blogcandy!

Marianne1972 said...

WOW hvor er det en skøn blogcandy.. jeg skynder mig at skrive en kommentar og tilføje linket på min blog. Jeg krydser fingre for at jeg kan blive den heldige denne gang.

Knuz Marianne

min blog: www.mariannes-hobbyblog.blogspot.com

Gitte said...

Kære Gurli

Dejligt at se dig på bloggen igen. Og sikke en skøn blogcandy, som jeg er sikker på, nok skal gøre lykke, hvorend den havner.

K.h. Gitte Y.

Connie said...

Waww, en blogcandy, der vil gøre lykke.

Dejlig at se du er kommet igang igen.

Linda said...

Sikke en lækker blog candy, ja hvem vil ikke gerne eje den.
Rigtig flotte kort du har lavet og nogle lækre stempler.

Helle Sahl said...

Fantastisk blogcandy. Tror måske det er den første jeg lægger kommentar til. Jeg har også ledt efter dine stempler, for jeg er først kommet til at scrappe mens du har været "væk".

jane said...

wow en lækker blogcandy..
Der er linket fra min blog..

Hanne said...

Hvor er det bare flotte stempler du har her.....dem vil jeg godt nok gerne vinde.

Genie said...

Hvor er det fedt at der er lidt lys påvej til dig. og det er super fedt at du har lavet denne candyblog, hvem ville ikke være den heldige ejer af dine skønne stempler. jeg ville helt helt sikkers.

Maria Therese said...

har linket til blogcandyen din i blogen min :-D desse stemplene var så lekre!!!!

Anonym said...

Hej.
Er vild med dine stempler.. godt at se der nu er mulighed, for at få fingrene i dem igen.. håber selvfølgelig på, at vinde dem ;-)
Jeg har desværre ikke nogen blog at linke til, men tak for at jeg har chancen for at vinde alligevel.

Hilsen Tina F.

BellaMio said...

WAW det ser ellers godt ud!! Sikke en super blogcandy..
Nu er du også lagt ind i min blog!!:-)

Unknown said...

Super lækker blog candy. Nu vil jeg krydse finger og håbe jeg er en af de meget heldige ;-)

Joan said...

Dejligt der er liv på din blog igen. Med så skønne blogcandy-stempler, er jeg da også nødt til at prøve lykken :)

Anonym said...

Sikke lækkerier der er i den blogcandy :)
Godt at se dig blogge igen.
Knus fra Lisbeth (LHN)

Line said...

Nej hvor er det nogle lækre ting

Vh Line

Mie said...

Har som ny kort-mager været meget misundelig på dem der brugte dine skønne glædelig jul stempler, så synes det er fantastisk at der igen er chancen for at få fingrene i dem :)
Jeg har desværre ingen blog, hvor jeg kan reklamerer for din blogcandy.

Helle said...

Wow nogle skønne ting, de er bare mega lækre.

Send du bare stemplerne til mig og sikke nogle sommerfugle...suuuuk

Knus Helle
(tobiaskristian)

Lene said...

Hold da op en lækker blogcandy. Hvem ville ikke gerne eje de dejlige stempler???

Jette / ma11edina said...

Først dejligt at se nyt fra dig igen ;-), og sikke en total lækker blog-candy. Skønne, skønne stempler og chip´s...og dine inspirationskort er vildt flotte....xxxxxx alt der kan krydses LOOLLL

Anonym said...

Velkommen tilbage. Din blogcandy er ligeså skøn som dine stempler.
KH 10na

Winnie said...

Skønne stempler og flotte kort for inspiration, superlækker blogcandy den ville jeg gerne have fingrene i.
Linket er på plads i min blog om et øjeblik.

Linda said...

Dejligt at du er tilbage for fuldskrue Gurli - du har været savnet her på bloggen. Det er en lækker blog candy og der er selvfølgelig linket til den på min blog.

Meretekj said...

Kjempeflotte blogcandyer.
De stemplene var jo så fine.

?? said...

lekker blogcandy...
jeg vil gjerne være med..
klem

Lillemille said...

Hej Gurli
Hov det var her jeg skulle lægge en kommentar, :
Hej Gurli
Hold da op for nogle flotte stempler. Ja det bliver da nogle søde kort.
hav en god dag
Birthe Skødt

maria said...

Wow en lække blogcandy.
jeg har linket til dig fra min side. skønt at se dig på banen igen :0)

Eva (Fister) said...

Wow, glæder mig til at man kan bestille et personligt stempel hos dig! de viste eksempler ser rigtig flotte ud.

Margit said...

Wauuwww... sikke lækre stempler. Jeg har længe været - nej ikke misundelig - men har kigget langt efter de flotte stempler. Så de vil da også gøre både gavn og glæde her...
Fantastisk flot blogcandy...

lam said...

wow de er for lækre og dem ville jeg ikke have noget mod at vinde. Det er hermed linket til min blog

Sofie Fjeldsted Olsen said...

Hov, kom til at lægge min kommentar under et forkert indlæg! Men synes stadig det er dejligt at have dig "tilbage på banen" og at dine stempler er super-søde og anvendelige.
Jeg linker... og håber på en heldig udtrækning!
/Sofie

Chaline said...

UHHH, jeg vil også gerne være med....dine stempler er superfine...
Chaline

Brogaard said...

Sikke en flot blogcandy.
Det er nogle rigtig flotte stempler, og de må gerne komme hjem til mig og bo :)

A.D. said...

Jeg ledte på et tidspunkt efter fede danske stempler og blev henvist til dig.. hmm - ja, så jeg er også glad for at du er på banen. dejligt dejligt og jeg linker selvfølge også vi får spredt nyheden

Anonym said...

Imponerende flotte stempler og kort. Sommerfuglene flotte og dekorative. Min datter ville elske at have et personligt stempel..

Anonym said...

Hold da op, hvor lækkert...
Hvis jeg ikke vinder, kan man så bestille personlige stempler?

Camilla

frk-boerboel said...

Hej Gurli
Hvor er dine stempler fantastiske.. Jeg håber virkelig at du får tid, lyst og overskud i fremtiden til igen at berig vores liv med dine skønne stempler.
Knus fra Karen

Anonym said...

Super lækker blogcandy. Den vil jeg helt klart gerne have fingrene i.

Dejlige inspirationskort også.

knus Karina (karina.jeppesen@gmail.com)

Anonym said...

Hvis nu man ikke vindre kan man så købe stemplerne nogen steder???
Jeg er helt syg for at få fat i de stempler.

Anonym said...

Aiii jeg glemte jo min e-mail adresse solvej@rolinfamily.dk

Sol-Britt said...

Hej

Dejligt at se din på banen igen, det var længe ventet. Og sikke en glædelig overraskelse det jeg tilfældigt så at du var kommet med nye super flotte og brugbare stempler, og rigtige flottev inspirationskort. Jeg håber meget at jeg er så heldig at vinde stemplerne og ellers må jeg jo håber at der kan blive råd til at købe dem.

Heidi Ann said...

Hold da op en fin blog candy.... Nu krydser jeg bare fingre.... Og ellers håber jeg de er til at finde til salg nogle steder....

peter said...

Mn kæreste faldt lige over din blogcandy og blev heldt vild.

Hun har haft en rigtig lorte uge, først knækkede hun en tand, så blev hun snottet og fik feber og sidst men ikke mindst har hun voldesomme smerter i knæet, så nu håber jeg at jeg kan glæde hende ved at vinde den lækker blogcandy til hende.

Benedicte said...

For en superflott blogcandy!! Og disse stemplene vil få et meget godt hjem i Oslo ;-) Ha en god week-end!

Snuppelure said...

WOW for en utrolig lekker blogcandy :)
Jeg er gjerne med i trekningen og har gjort det som skal til for å være med :)

Anette said...

Det er en kjempeflott blogg du har!! Og candyen er helt super :)

Har laget et innlegg i bloggen min ;)

Ønsker deg en flott helg!!

Mona said...

*SUK* Tror jeg fumler i aften.
3. gang må være lykkens gang :-)
Dine stempler er kanon flotte.
Om jeg bliver udtrukket eller selv skal købe, så vinder jeg ihvertilfald.
Mona

Gitte Ottosen said...

Uha uha, jeg er så klart med på den blogcandy.
Er helt vild med tekst stemplerne, men også den helt fantastiske chipboard.

Else Slipsager Petersen said...

Dejligt at høre noget til dig igen, du laver lækre stempler og chipboards. Hvilken lækker blog candy, den må gerne komme hjem til mig.

Majer said...

Hey, Det er da lige den blogcandy jeg skal vinde!! ;-)

Dejligt at se dig Back on Track :-)

Knus fra Majer

Bente said...

Så flott candy - takk for sjangsen til å vinne den! Her er innlegget om candyen din Ha en fin søndag!

frk-boerboel said...

Ihh hvor er der mange flotte bemærkninger til dig og dit design herinde. Det må da virkelig varme dig om hjertet at vi er så mange der synes du er talentfuld, og som sukker efter dine stempler *Ü* Knus fra Karen

Susanne said...

Ja min kommentar kommer forsent her, men under dit indlæg for blogcandy er vi et par stykker der har lagt kommentaren og linket, så håber de tæller med, vil jo vildt gerne vinde :)

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ said...

Hold da op en lækker blogcandy. Et personligt stempel er på en absolut 1 plads på min ønskeseddel.....

Velkommen tilbage til scrapverdenen.....

Lone said...

Super lækker blog candy....håber jeg kan få fingrene i den ;-)

idaogsynnøve said...

kjempefin blogcandy, dette her må jeg få tak i altså;)

CallaLily said...

Nej, men vad fint blog candy! Och hur fantastisk kor har du gjort! Hoppas at jag kan göra så fint kortet i framtiden!

Oh, how great blogcandy! and how beautiful cards have you made. I hope that I can make such a lovely cards some day on future.

Voi kuinka hieno blogi palkinto! ja kuinka kauniita kortteja oletkaan tehnyt! Toivon joskus osaavani tehdä yhtä kauniita kortteja -tulevaisuudessa.

Heidi [FIN]

Tanja said...

Hvor er det bare EN TOTAL lækker blogcandy og den vil jeg meget gerne vinde... :o) :o)
Det er bare nogle rigtig flotte kort du har lavet - mange fede detaljer...
Scrapknuzzz Tanja

Maggie.F said...

Nej, men vad fint blog candy!

http://playatreasurehunt.blogspot.com/2009/03/blog-candy-by-orion.html

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin