Update



Det sidste år havde jeg ellers udnævnt til at være et wellnes-år, men sådan gik det ikke lige. Andet/mere arbejde, husistandsættelse, 2 x strejke i børnehaven, sygdom på stribe, stimer af ting, der gik i stykker og slutteligt en vandskade, hvor vi mistede vores lille hundehvalp, fortrængte en masse af de sjovere ting - og opdateringen af bloggen.

Prioriteringsposen er nu rystet godt og grundigt - og der SKAL være tid til at scrappe, lave kort, croppe og blogge i 2009!

Jeg har fulgt med på de danske blogs, jeg har i min blogreader i margenen her i bloggen. Hold da op, hvor er der blevet lavet mange flotte, kreative ting. Hvis du har en scrap-blog, der ikke er med på listen, så sig gerne til, så den kan blive oprettet. Jeg ved, der er flere scrappere, der bruger den til at følge med i det daglige ;)

Og der ER sket meget i løbet af det sidste års tid. På scrapbooking-siden vil jeg gerne fremhæve et par af de tiltag, der har været:

Iben fra Multiscrap har lanceret konkurrencen "Scrapbooking Queen". Hvis du ikke allerede har set alle de flotte bidrag, der er kommet i konkurrencen, skulle du tage og kigge over i galleriet, for der er masser af inspiration at hente der. Det er flot, at Iben bruger så meget af sin fritid på en kreativ konkurrence - tak for det, Iben.

Vi har fået et dansk online-scrapbooking-magasin http://www.blogger.com/www.scrapsisters.dk- startet op af 2 gæve scrap-piger: Henriette og Heidi. Rigtig godt gået, piger! Hvis du ikke allerede har været på besøg i deres forum, skulle du tage og kigge derind.

Af scrapbookingarrangementer var der bl.a. 2 gange Scrapbooking Convention i Ryslinge Hallen, hvor Heidi som vanligt trak et stort læs sammen med hendes hjælpere og stod for en rigtig god convention igen.


Næste convention er den 28. marts 2009 i Lillebæltshallerne i Middelfart - med forscrap aftenen før. Det er stadig muligt at tilmelde sig på siden http://www.scrapbookingclub.dk/




1 Comment:

Anonym said...

Hejsa Gurli.... dejligt at se dig på banen igen..... Ohhhh, den der "Bad blogger" kunne jeg også godt have modtaget, det er ikke gået for godt med bloggen i år ;-) men sådan er det jo.....

Skønne kort du har lavet.... og jeg kan se at jeg vender stærkt tilbage i aften for at se blog-candyen ;-)

Hygge fra Betina

Send en kommentar

Blog Widget by LinkWithin